در پرسپولیس چه خبر است؟
مطالب جالب و طنز
در پرسپولیس چه خبر است؟

در هفته های اخیر با ورود مصطفی دنیزلی وضعیت باشگاه پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول آرام تر به نظر می رسد. اما در پشت پرده این آرامش مسائلی وجود دارد که در حوزه مدیریتی باشگاه اتفاق می افتد.

به گزارش «سه نسل» سرخپوشان پایتخت لیگ دهم را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد. سالی که در آن هم مدیرعامل باشگاه تغییر کرد هم مربی، از یک سو لیدرهای باشگاه اخراج شدند و از سوی دیگر بهترین رتبه تیم خود را در بین 7 تیم اول لیگ هم نمی دیدند.

پرده اول: استیلی استعفا کرد و مشاور شد
اولین فردی که پس از حضور رویانیان در پرسپولیس از جمع نفرات این تیم جدا شد حمید استیلی بود. مربی ناموفق سرخپوشان که در نیم فصل اول دائما تحت هجوم هواداران قرار داشت پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال دیگر طاقت نیاورد و کناره گیری خود را اعلام کرد. چندی بعد نیز رویانیان از استیلی درخواست کرد تا به عنوان مشاور مدیر عامل در پرسپولیس فعالیت کند و استیلی نیز با قبول این درخواست به عنوان مشاور در پرسپولیس ماندنی شد.

پرده دوم: خوردبین هم رفت تا مشاور شود
پس از دیدار پرسپولیس و ملوان خبر درگیری لفظی دنیزلی و خوردبین از سوی ستون پنجم پرسپولیس به بعضی از رسانه ها رسید تا بهانه درگیری سرمربی و سرپرست تیم باعث شود اولین و آخرین همکاری دنیزلی و خوردبین رقم بخورد. پس از این اعلام شد که به دلیل اختلافات دنیزلی و خوردبین، محمود خان سرخ ها از سمتش کناره گیری کرده است. آنهایی که مدعی بودند کنار گذاشتن خوردبین از پرسپولیس برنامه ریزی شده بود پس از برکناری او و اعلام شدن حکم مشاوره ای خوردبین با اطمینان بیشتری در مورد ادعایشان صحبت کردند.


پرده سوم: دستیار آلمانی استیلی روی دست پرسپولیس ماند و مشاور شد
رالف سومدیک از این پس مشاور فنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و وظیفه دارد تا پایان فصل درباره عملکرد دنیزلی به رویانیان گزارش بدهد. باشگاه پرسپولیس در آخرین نشست خود با مربی آملمانی به او اعلام کرد درصورتی که خواهان گرفتن مبلغ قراردادش است باید در مقام مشاور فنی و با شرایط اعلامی باشگاه به کارش ادامه بدهد. سومدیک که در ابتدای فصل با این جمله معروف استیلی که :« دستیاری می آورم در حد کارلوس کروش» به پرسپولیس اضافه شده بود به دردسر بزرگ مدیران جدید این باشگاه بعد از رفتن استیل تبدیل شده است فسخ یک طرفه قرارداد این مربی جرایم سنگین فیفا را در پی خواهد داشت و پرونده پرسپولیس هم این قدر در کمیته قضایی فیفا سنگین است که شکایت ها از این تیم تقریبا بدون  رسیدگی با حکم محکومیت تیم تهرانی به پایان می رسد. به همین دلیل مدیران تیم سرخپوش با اتخاذ تصمیمی دقیق به مرد آلمانی پیشنهاد  داده اند متممی جدید را برای فعالیت تا پایان فصل امضا کند که قراردادش را کاهش می دهد و او نکات فنی اش از تماشای بازی های پرسپولیس را به رویانیان خواهد داد. سومدیک که حاضر به گرفتن نیمی از مبلغ قراردادش نشده ، اگر چه تا همین جا هم ضرری بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود اما شاید امروز این متمم را امضا کند تا 6 ماه کم دردسر را برای گرفتن حقوقی بدون کار در تهران و در ازای زندگی در هتلی 5 ستاره ، در پیش داشته باشد. البته حسن این اتفاق برای پرسپولیس پیشگیری از محرومیتی بین المللی است که برای شان دردسرساز می تواند باشد.

پرده چهارم: زیر آب مشاور دنیزلی زده شد
بعد از پرونده خوردبین اتفاق جدیدی در تیم دنیزلی به وجود آمد و مشاور و دستیار وی از سفر به تبریز بازماند. ناصر صادقی مرد نزدیک به سرمربی سرخ ها که توانست به لطف دوستی و رفاقتش با دنیزلی جواب مثبت این مربی ترک تبار را برای ورود به پرسپولیس بگیرد حالا به سیبل افرادی در داخل و خارج باشگاه تبدیل شده است. دراین بین شنیده می شود برخی از افراد در باشگاه پرسپولیس حضور دارند که از حضور صادقی در کنار دنیزلی نگران و ناراحتند و به دنبال زدن زیر آب وی هستند.


بازیکنی که نه دنیزلی او را می خواست نه استیلی چگونه به پرسپولیس آمد؟
حرف و حديث‌هاي سريال‌وار در مورد حواشي «ايمن زايد» همچنان ادامه دارد. در حالي كه انتظار مي‌رفت با توجه به وضعيت سرخ‌ها ايمن زايد يك ناجي بزرگ براي پرسپوليس محسوب شود، اين اتفاق نيفتاد و دنيزلي براي ديدار با شهرداري تبريز نام زايد را حتي در ليست هجده نفر سرخ‌ها هم رد نكرد و البته اين در حالي بود كه افندي بازيكناني مثل سيف‌اللهي و كنعاني را با خودش به تبريز برد. زايد در شرايطي به پرسپوليس پيوست كه نه حميد استيلي او را مي‌خواست و نه انتخاب مصطفي دنيزلي بود. مهاجم ليبيايي پرسپوليس پس از مدت‌ها غيبت در تمرينات اين تيم حاضر شد و حتي بعد از اين نيز آنقدر ضعيف كار كرد كه مدير برنامه‌هايش مجبور شد از طريق موبايل فيلم بازي‌هاي او را به دنيزلي نشان دهد به اين اميد كه ثابت كند، زايد مهاجم گلزن و به دردبخوري است.

دنيزلي به دنبال جاسوس
اتفاق ديگري كه هرگز به سود سرخ‌ها نخواهد بود ورود‌ آدم‌هاي خاص به پرسپوليس است. دنيزلي از لو رفتن خبرهاي خصوصي پرسپوليس دل خوشي ندارد و حتي در مورد اين موضوع به تحقيق از اطرافيانش پرداخته است. دنيزلي وقتي متوجه شد، بعضي از خبرهاي تيمش به بيرون درز كرده بسيار ناراحت شد و به دستيارانش سپرد تا با دقت بيشتري اطرافيان پرسپوليس را زيرنظر داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

حاجی
ساعت13:44---22 بهمن 1390
دل میرود زدستم صاحب دلان خدارا//فرهاد بیا که زائدبیچاره کرده مارا....پیام فتح الله زاده به مجیدی...ممنون که بهم سرزدی خوشحال میشم بازم بیای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: